8 czerwca 2015

☼ Słoneczny początek czerwca ☼

Przy­naj­mniej słońce jest zaw­sze za darmo...
~Haruki Murakami

Witajcie!
Pogoda ostatnio nam niesamowicie dopisuje!  Nie wiem jak Wy, ale ja nie jestem w stanie wysiedzieć w domu! Ostatnie dni były dla mnie maksymalnie i pozytywnie zakręcone. Spędziłam je na sportowo ze znajomymi na świeżym powietrzu. A zatem...

Najpierw  wzięłam udział w oazowym turnieju siatkówki organizowanym w jednej ze szkół na Bródnie. Wcześniej nie obyło się oczywiście bez wspólnych treningów. Na miejscu podczas turnieju nadszedł czas na: ogromną dawkę emocji + zdrową rywalizację + i oczywiście dobrą zabawę! + Ponadto wszyscy zaprezentowali się z uśmiechami na twarzach.
→     (:  Świetna mieszanka, polecam!  :)


Wieczorkiem z kolei na szkolnym boisku spotkałam się ze znajomymi z czasów dzieciństwa. Nie widzieliśmy się od kilku lat! Niedługo napiszę o tym osobnego posta :) 

Ponadto pracuję nad blogiem i niedługo będzie można spodziewać się zauważalnych zmian w zdjęciach. Aktualnie jestem w trakcie rozpracowywania nowego urządzenia służącego do utrwalania chwil :) Myślę, że dla mojego bloga będzie to kolejny, ogromny krok naprzód.  


✿ A jak Wy spędzacie te upalne, czerwcowe dni? 





Zapraszam na mojego INSTAGRAMA

9 komentarzy:

  1. Ja robiłam mnóstwo zdjęć i się opalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja upalne dni spędzam na dworze grając w piłkę, jeżdżąc na rolkach czy chodząc na spacery, ale nie zabraknie również wychodzenia na dwór z aparatem! :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spędziłam ten czas z rodziną ;))

    nataliasolak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. spotykałam się ze znajomymi :) bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj faktycznie pogoda jest niesamowicie piękna i upalna, chociaż czasami mam już dość tak wysokiej temperatury :/ uśmiech na twarzy drugiego człowieka - bezcenne c: uwielbiam grać w siatkówkę!

    http://larysa-de-villiers.blogspot.com/ [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. jak bym chciała pograć sobie w siatkę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam takie ciepłe, słoneczne dni :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam grac w siatkowke !
    ja rowniez te upalne dni spedzilam z przyjaciolmi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super post ! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Miło, że dotarłeś aż tutaj :) ♥
♥ Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej buźce oraz jest dla mnie inspiracją do dalszej pracy :) ♥
♥ Dziękuję! ♥