1 czerwca 2015

Mamma Mia!

Mamma mia, here I go again 
My my, how can I resist you? 
Mamma mia, does it show again? 
My my, just how much I've missed you 



Witajcie Kochani!
Uwielbiam chodzić do teatru! To  miejsce, gdzie można choć na chwilę oderwać się od rzeczywistości i przenieść się do wykreowanego przez reżysera, aktorów, scenarzystów i scenografów świata. Najlepszy jest fakt, że wszystko dzieje się TU i TERAZ. Aktorzy są tak blisko nas; w tej właśnie chwili odgrywają swe role - nie ma tu miejsca na jakiekolwiek powtórki czy wpadki. Zdecydowanie zwiększa to napięcie oraz potęguje emocje, gdyż nigdy nie ma pewności, że wszystko zawsze pójdzie idealnie jak w odtwarzanym po raz setny filmie!

 


funkcjonalny


 Teraz miałam okazję odwiedzić ponownie teatr muzyczny ROMA. Tym razem padło na hit tego roku - musical "MAMMA MIA" [link]. Oczekiwałam wiele od tego spektaklu, gdyż wiedziałam, że jeżeli chodzi o jakość i przygotowanie, teatr ROMA nigdy nie zawodzi. I powiem szczerze, że nie zawiodłam się również tym razem. :)



"Mamma Mia" naładowana jest ogromną dawką energii. Wszystko co związane jest z tym spektaklem - piosenki Abby w wykonaniu zdolnych polskich aktorów, choreografie taneczne czy efekty świetlne i sceniczne - są tak pozytywne, że podczas oglądania miałam ochotę ciągle tańczyć. Czasami czułam się jak na zabawie, a nie jak w teatrze!  

                   




 




PS. Z okazji Dnia Dziecka wszystkim 
kochanym Dzieciaczkom tego co najlepsze 
- jak najwspanialszego dzieciństwa! 
Dzieci są ósmym cudem świata :*

~ pozdrawiają Ola&Kermit :)





Follow my blog with Bloglovin

8 komentarzy:

  1. ale swietna jest ta spodniczka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, ale cudowna spódniczka! Zauroczyła mnie, masz wgl cudowny uśmiech! :)
    Obserwuję. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi, :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/crying-baby.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham teatr, niestety najbliższy, do jakiego mogłabym się udać znajduje się dość daleko ode mnie.
    Czekam na więcej postów i oczywiście - obserwuję.
    Ps: Zarażasz uśmiechem ze zdjęć ^^

    http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nie przepadam za teatrem, ostatnio jak byłam, spektakl bardzo mi się podobał! Śliczna spódniczka;)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia! :)
    http://marymarysoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubię chodzić do teatru! Widać, że świetnie się bawiłaś, bardzo ładny outfit ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 'Mamma Mia' to genialny musical, mogłabym go oglądać bez końca. Na teatralnej wersji nie byłam, żałuję, ale jednocześnie cieszę się, że tobie się podobało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam zły dzień, a tytuł Twojego bloga przykuł moją uwagę i ... Dziękuję Ci za to :) blog bardzo sympatycznie i optymistycznie prowadzony! Życzę powodzenia i będę zaglądać tutaj nie tylko w smutne dni ! :3

    Buźka! :*


    www.arakumla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Miło, że dotarłeś aż tutaj :) ♥
♥ Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej buźce oraz jest dla mnie inspiracją do dalszej pracy :) ♥
♥ Dziękuję! ♥