13 czerwca 2015

Przywitaj z uśmiechem nowy dzień

"Nie zaczy­naj dzi­siej­sze­go dnia od roz­pa­mięty­wania wczo­rajszych zmar­twień!"
 ~ Phil Bosmans

Dźwięk budzika. Sen zostaje przerwany. Nerwowe wzdrygnięcie. Czas wstać...

Każdy nowy dzień jest jak czyta, biała kartka. Masz cały dzień na zapisanie jej. Połączone wszystkie razem tworzą niesamowitą, jedyną w swoim rodzaju książkę - historię Twojego życia.

Nie jest ważne czy wstaniemy rano prawą czy lewą nogą. To jaki będzie nas dzień, zależy od nas samych. Od naszego nastawienia. Jeżeli  z góry założymy, że dzień będzie do kitu, tak też się stanie. Co prawda, każdy z nas miewa gorsze dni, jednak musimy pamiętać, że wiele zależy od nas. Uważam, że w każdym dniu da się odnaleźć coś pięknego. Musimy jednak nauczyć się to dostrzegać. Cały dzień nie musi być bowiem genialny, doskonały i wspaniały, aby zaliczyć go do udanych. Wystarczy krótka chwila, jakaś osoba czy rzecz, aby choć na chwilę doświadczyć piękna tego świata. Może nawet zwykłe "Dzień dobry" i czyjś ciepły uśmiech pokoloruje nasz szary dzień?

Buziaki, Ola :*

17 komentarzy:

  1. Świetny post ! Daje do zrozumienia :)
    Bardzo ładny blog
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, dziękuję! :) Na pewno zajrzę :)

      Usuń
    2. Cieszę się, dziękuję! :) Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  2. Uśmiech jest najważniejszy! trzeba iść przez życie z uśmiechem i uniesioną głową:) http://one-day-to-my-life.blogspot.com/ serdecznie zapraszam do mnie, dopiero początkuję:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś :) i do twarzy Ci w tym odcieniu pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ! Dobrze Ci idzie i oby tak dalej :*
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blog :*!!! Zdjęcia cudowne!!! Pisz dalej,a na pewno będę zaglądać.
    Zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładny uśmiech :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/time.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo pozytywne posty :D swietnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mądrze i prawdziwie napisane :)))
    tak.. pozytywnie. :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam skomentuj jeśli coś Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ! Z chęcią bym zaobserwowała ale nie bardzo widzę gdzie mam kliknąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) W lewym górnym rogu strony znajduje się przycisk służący do rozwinięcia bocznego menu - tam można mnie m.in. zaobserwować :* :)

      Usuń
  10. Widzisz doszłam do tego i już Cię obserwuję :) bardzo przypominasz mi jedną dziewczynę,która nagrywa na yt a mianowicie littlemooonster96 zajrzyj koniecznie na jej kanał cudowna dziewczyna. A propos ja też mam kanał na yt znajdziesz adres na moim blogu u góry tam gdzie napisy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, koniecznie zajrzę na kanał tej dziewczyny oraz Twój! ;)

      Usuń
  11. A day starting with smile would always be great and will end in smile only.

    Peter England shorts

    OdpowiedzUsuń

♥ Miło, że dotarłeś aż tutaj :) ♥
♥ Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej buźce oraz jest dla mnie inspiracją do dalszej pracy :) ♥
♥ Dziękuję! ♥